2010. november 17., szerda

Nonó és Liza


Ismerkedés családunk négylábú tagjával


Kicsiny családunk másik fontos tagja a négylábú, foltos Liza. Ő egy beagle kutyus, egy igazi kis szeretetgombóc. Szerintem elég ha annyit mondok Snoopy. Gondolom őt mindenki ismeri.

Plüss Lizával
Közeli ismeretség egyelőre csak egy plüss "Lizával" történt amit bátyuskánk Marci hagyott itt a múltkor. Őt kölcsönvéve megkezdődött az alapos ismerkedés. Rájöttünk van a kutyának füle, mibe csimpaszkodni lehet és van orra amibe beleharaphatunk.

Lizával egyelőre még csak a távolból ismerkedünk, bár olykor összeszagolások azért vannak. Nonónak már most is nagyon tetszik az eb. Sokszor figyelemmel kíséri ahogy Liza közlekedik és olykor egy nagy mosollyal üdvözli. Mikor kint alszik babakocsiban, Liza az aki őrzi és jelez ha "gond" van. Már most látom, hogy nem sokára elválaszthatatlan barátok lesznek. Sokat sétálunk együtt hárman (Nonót magamra kötöm és megyünk). 

Lizával
Tudom sok háznál kényes a kutya-baba téma. Nálunk Liza egy igazi családtag. S ez most sincs másként. Rengeteg szeretetet kaptunk és kapunk tőle. Az ember sok mindent tanulhat a kutyájától (Hűség. Bátorság. Elkötelezettség. Egyszerűség. Öröm. Önzetlen szeretet).
Simán megfér baba és eb egymás mellett, ez nem lehetetlen. Liza továbbra is megkapja azt a szeretetet és gondoskodást mint előtte. Ugyan úgy ki-be járása van a házban de tiszteletben tartja a baba terét, játékait és holmijait, elég volt ezt neki egyszer megmutatni, elmagyarázni. Biztos vagyok abban is, hogy Noémi fejlődésében fontos szerepet fog később ő is játszani.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem is megfér baba és kutya egy helyen :) Főleg, ha ilyen cukiságok! Állítólag anyu kuvasza(!) vigyázott rám, amíg hátul a kertben aludtam, és jelezte anyunak, ha felébredtem! Biztos vagyok benen, hogy Ti is sok szép pillanatra számíthattok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...