2010. november 13., szombat

Kis tarka lepke

Tarka szárnyú kis vendég



"Kis pillangó picike,
ne légy mohó szállj ide!
Tarka barka szárnyadon,
gyönyörködöm én nagyon.."  




Velünk úgy látszik mindig történik valami érdekes. Kihasználva a napocska utolsó meleg sugarait délután kint voltunk a kertben. Míg én a leveleket szedtem Nonóka a négy kerekűben pihengetett. Egyszer csak feltűnt a fűbe kis tarka barátunk. Szegénykém igen csak csapzottan nézett de gondoltam így legalább megvárja míg előszedem a gépem. Miután a fűbe lefotóztam, gondolt egyet és a szél szárnyán útját Nonó felé vette. Gondolta megnézi közelebbről. Először csak a kocsi széléről szemlélődött, miközben Nonó is megcsodálta legújabb kis vendégét. Aztán hirtelen repdesve az én legnagyobb meglepetésemre, Nonóka homlokát célba vette. Kicsit elidőzött ott, majd kis szél barátján folytatva útját tova szállt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...