2010. november 6., szombat

Fürdés, fürdetés

Kis kacsa fürdik fehér kis kádban Nonóhoz készül a fürdőszobába.........

Egy hét híján 3 hónaposan



Nos azt hiszem bátran kijelenthetem a fürdés is azon dolgok közé tartozik amit Nonó nagyon szeret. Ráadásul ahogy nő egyre jobban élvezi, most már jár keze, lába a vízbe. Lassan vigyáznunk kell mert már fröcskölni fog. Azonban ez nem volt mindig így legalábbis az első egy - két alkalommal.

5 naposan
Sose felejtem el az első itthoni fürdetésünket. Izgatottan csináltuk meg a kis vízét. Természetesen apa fürdetett és ez azóta is így van az esetek többségében, kivétel mikor délutános. Óvatosan, kissé esetlenül fogva tettük bele, természetesen végig üvöltötte és ez utána így volt másnap és utána is... már kezdtem aggódni, hogy kicsi lányom nem szereti a vizet.. Aztán egyszer melegebbre sikerült a víz mint ahogy a nagykönyvben megvan írva és lám csönd lett. Kiderült Nonó a jóóó meleg vízbe szeret fürdeni. Jót mosolyogtam mert én is ilyen vagyok és ez lehet picit nekem is köszönhető. 
1 hónaposan
Ugyanis lehet megkövezni de én a betöltött 12.hét után ugyan úgy lubickoltam a kádba és a jó meleg vízbe. Én szó szerint tűz forró vízbe fürdök abban érzem jól magam... és bár azért ennyire meleg nem volt a víz nyílván ebben az időszakban, de langyosnak se volt mondható. Azóta egyfolytában vigyorog és élvezi a fürdést pláne apájával. Van egy macis kádba helyezhető biztonsági ülőkénk abban ülve a legjobb pacsálni és szemlélni a világot.

2 hónaposan
Egyszer már nagylányhoz méltóan fürödtünk a nagy kádban is bátyuskánkkal együtt.
Várom nagyon a jövő nyarat mikor már végre nagyobb vízekben pancsolhatunk. A szekrénybe már ott áll a kis felfújhatós beleülős úszógumink, illetve egy kis kinti bébi medence.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...