2010. november 3., szerda

Barátaim II.

Nonó és az ő Teddy macijai



Teddy macikkal körbevéve
Ki tudná elképzelni a világot játék mackók nélkül. Szerintem nincs olyan gyerek, felnőtt kinek ne lenne vagy lett volna játék mackója. Aki kedves, bájos, ugyanakkor jópofán esetlenül is igazi barátként volt társunk gyermeki éveink alatt. Rengeteg fajta létezik belőle: kicsi, nagy, közepes, óriási, foltos, rongyos, hosszú szőrű, rövid szőrű, átlagos és híres. Manapság a leginkább kedvelt medvék közé tartozik Micimackó is, a maga kis csetlő, botló lényével. Viszont a régi nagy kedvenc szerintem itt elég sokunknak a jó "öreg" Vackor a kis apró, loncsos és bozontos, piszén pisze kölyökmackó. Kedvenc meséim egyike amit majd én is előszeretettel fogok tovább adni.
Bizony az én polcomon is ott figyel az első macim amit még apukámtól kaptam. Idén töltötte be a 27.évét.
Nonónak is megvan már az első macija köszönhetően nagymaminak és nagypapinak. A napokban kezdte végre felfedezni magának őt bár egyelőre csak előszeretettel csócsálja. Innen jött az ötlet a mai kép össze állításra amihez elővettük még a másik két macinkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...