2010. november 21., vasárnap

Alvás

Alvó-manó
Nonó a kis alvó-manó


"Este van már alkonyul,
 Nyuszi füle lekonyul.
 Dorombol a kiscica,
 Alszik már a Nonóka..."


Nonó szerencsére nagyon szeret aludni, bár az is tény volt kitől örökölnie :D. Legelső éjszakáját is végig aludta: éjféltől fél 6-ig. A második éjszakánk volt egyedül hasfájós (több lekopogom azóta se volt). Az első hónapban általában 10-től hajnali 2-3ig aludt majd két hónaposan már reggel 6-ig ébredés nélkül. Ez azóta is tart sőt most a harmadik hónapba lépve olykor este 10-től 8-ig is alszunk. Nagyon jó alvókája van és ezt sokszor nappal is bemutatja. Igazából zaj sem zavarja, maximum az éles hirtelen zajokra ébred fel, de egy perc múlva már alszik is vissza. Az utóbbi napokba sokszor előfordult pedig, hogy apája fölötte az emeleten fúrt, kalapált én a tv-t sem hallottam tőle de kicsi manó békésen aludt közben. Áldjuk is ezt a jó szokását. 
Így alszunk mi
A másik nagyon jó tulajdonsága, hogy bárhol elalszik. Legyen szó ágyról, kiságyról, járókáról, babakocsiról, hordozóról és legyen az itthon vagy máshol. Néha még én magam se hiszem el, hogy ilyen egyszerűek vele az éjszakák :) (persze gondolom csak addig míg el nem kezdenek bújni a fogacskák de hát annyi baj legyen, ez a pár hónap így is nagy ajándék már nekem hisz az egész terhesség alatt két órát nem tudtam egy huzamba aludni mivel pont a hólyagomon helyezkedett el :) )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...