2010. november 7., vasárnap

Katicabogárka

Piros pöttyös kis vendég


"Piros hátú kis bogár
Kis sok pettyes katicabogár,
Ki Nonóka karjára száll...."

Érdekesség gyanánt gondoltam megosztom veletek. Az elmúlt két hétben háromszor is ránk talált egy kis pettyes katicabogár. Egyszer Tatán mikor sétáltunk a gépemre szállt utána potyautas gyanánt a kocsiban jött velünk mint később kiderült. Aztán egy hete itthon a babakocsin sütette kis pettyeit, majd tegnap legnagyobb megdöbbenésünkre etetés közben bent egyszer csak Nonó karjára szállt. Egész nyáron nem láttam ennyi kis pöttyös hátút mint most november elején. A legjobb az volt, hogy Nonó is kiszúrta, én meg nem voltam rest gyorsan a gépem előkerestem. 

Kis pöttyös vendég



Tudtátok, hogy mindannyiunkat hatalmában kerítenek az állatok vagy így vagy úgy? Az állatok életfeladatra tanítanak bennünket, mindannyiuk birtokol valamilyen kimagasló tudást, képességet. Néha érdemes körül nézni vajon melyik képviselőjükbe botlunk bele folyton, mert bizony annak jelentése van, érdemes utána járni.
Ebből kiindulva utána is néztem a mi kis pettyes barátunknak:

Katica a ruha kis virágán

Katicabogár: megóv a veszélytől, és sok szép élménnyel kecsegtet az életben, és a szerelemben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...