2011. január 31., hétfő

Ajándékok - Köszönet

Kézzel készített kincsek

Már egy ideje készültem írni egy bejegyzést melyben megköszönöm ezeket a szép kincseket, de jó is, hogy vártam ugyanis a héten egy újabb érkezett... Szerencsésnek tartom magam mert a Babóca illetve az Ebgyerek révén nagyon értékes barátokra tettem szert. 
Na de kezdjük az elején:

Pocakos korszakomban mikor a kedves szintén pocakos barátnőimmel először találkoztunk, akkor az egyik lány Zsófi meglepett minden jelenlévő kismamit egy általa készített lappal, amin a leendő baba kezdőbetűje volt ráhímezve. Mai napig egy igen kedves emlék és persze a gyerekszoba egyik kis dísze :)



A másik egy számomra igen csak kedves kis ajándék volt mikor kutyás ismerősömtől Anikótól (Eranikó blogja) érkezett egy kis csomag benne egy pár kötött kis cipő. Az utolsó kis részlet is fantasztikusan ki volt dolgozva rajta. A kis csomagot később egy újabb csomag követte amiben egy kis manó sapit fedeztem fel. 6 naposan fotóztam le benne először Nonót és akkor még a sapi bojtja a kis fenekét érte. Aztán decemberben újabb csomag érkezett melyben lapult két piros kötött mikulás sapi. Nagyon jól állt Nonónak és a karácsonyi fotózásoknak is egyik kis kedvenc kelléke is lett.



A héten érkezett ugyan csak számomra egy nagyon kedves ajándék melyet Mimi, szintén kutyás ismerősöm készített nekünk. Egy maga által varrt rózsaszín plüss takaró a sarkára egy  általunk igencsak nagyon szeretett mintát varrva. Hát ilyen takarója biztos egy babónak sincs a földkerekén :) És, hogy az ebgyerek se maradjon árva a csomagból előkerült neki is egy szintén Mimi által készített játék.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szégyenlem magam,mert ezt a posztodat eddig nem olvastam,de most nagyon jól esett!!!:-)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...