2011. január 8., szombat

Végre szabadon

Csak egy pelus és más semmi

Nonó imád pőrén lenni. Élvezi mikor fürdéskor lekerül róla a sok ruha és járhat keze-lába a magasban. Ilyenkor nagyokat kurjongat, sikongat. Gondoltam gyorsan jól befűtöm a szobánkat és leteszem az ágyra egy szál pelusba. Azt egyelőre ott nem mertem levenni mert félek a vízeséstől :). Kicsi lány nagyon élvezte. Gondoltam akkor már csinálok róla egy két képet is. Felhoztam neki a nem rég kapott poncsómat vajon mit szól hozzá. Annak is ahogy a lepedőnek szép kék színe volt.. Ahogy kattintgattam Nonó gondolt egyet és a poncsót jól maga köré tekerte, majd onnan pislogott ki huncutul. A képek szerintem önmagukért beszélnek :)






A poncsóm nagyon tetszett neki. Gondolta közelebbről is megkostólja, hogy van-e olyan ízes mint amilyen szép.


Imádom ezt a tekintetett, ahogy huncutul az emberre néz és várja a tettére a reakciót.

De a legjobb mégis csak az volt az egészben, hogy lábujjaiba kapaszkodva egyfolytában oldalra fordult. Bár már régebben is fordult oldalra egyszer-kétszer, de azóta valahogy hanyagolta eme tevékenységet. És most teljesen belendülve, vigyorogva forgolódott előre.


Reméljük ezt továbbra sem felejti és "lusta" fenekét majd újra felemeli :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...