2010. december 21., kedd

Fotózás

Egy kellemes pénteki nap

Mindig is szomorkodtam, hogy nincs egy normális közös fotónk így nagyon megörültem mikor Ági barátnőm felajánlotta, hogy csinál többek közt rólunk is ha szeretnénk. 

Kedvenc fotóm Alízról
Egyszer már neki futottunk a dolognak de pont akkor lett beteg kicsi Nonó így max ha 15 percet kattintgattunk egy stúdióba amit direkt erre az alkalomra béreltünk a többi mamival együtt. Sajnos nem is lettek az igaziak így róla, mert látszott, hogy nem igazán van jól. Úgy, hogy ott végül Nonó hazament apájával én meg maradtam és végre kipróbálhattam a többi mamin és babin milyen is stúdióba fotózni. Bár én csak a háttérből kattintgattam de így is lett pár jó kép. A kedvencem Kata kislánya Alíz volt. 

NA de térjünk is vissza erre a pénteki napra. A fotózás itt most Ágiéknál volt. Mi előbb mentünk mert apa dolgozott ő csak később csatlakozott hozzánk. Mi érkeztünk elsőnek a többi mami csak jóval utánunk így addig is kellemeset beszélgettünk, ugyanis leánykám közben beájult :). 


Miután felébredt, Ági készített rólunk és külön róla is fotókat.



Ez a kis angyalkás fotó az egyik nagy kedvencem :)


A kis szívessel igyekszünk megdobogtatni a kis Menő Manók szívét :)


Ez egy annyira jellemző rá ahogy a kis ujjait tördeli, "számolja".


És bizony a kedvenc nagy piros gömb (igaz azóta anya beszerzett egy óriásit is :D)


És íme a másik nagy kedvenc. Igazi kis hercegnő a zabálnivaló lábujjacskáival.


Aztán  végre apa is befutott így végül rólunk is lett egy közös fotó!

Ezúton is köszönjük Áginak újra (ugyanis a pocakos fotóimat is neki köszönhetem) ezt a kellemes napot na meg persze a képeket. Róla amúgy itt többet megtudhattok: KépíróFotó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...