2012. október 31., szerda

Végre otthon


S a neheze még csak most jön....

De jó volt újra átlépni az otthon küszöbét. Nagyon fura volt újra egy picivel itthon. Hirtelen Noémi óriásinak tűnt Dórihoz képest... mikor pelenkáztam és emeltem a nagy fenekét döbbentem meg, hogy te jó ég mikor nőtt ő meg ennyire.. mikor szülni mentem még nem volt ilyen nagy... most meg már kész nagylányként áll előttem. Még azonban nem volt teljes az öröm, a boldog négyes lét kicsit váratott még magára.. Drága férjemnek másnap még muszáj volt elmennie befejezni egy munkát... és a hideg zuhany délután jött mikor már nagyon vártuk haza... sikeresen elvágta az ujját és mivel ideget ért még aznap műtötték... Nagyon rossz volt, hogy itthon álltam tehetetlenül hisz bemenni se tudtam hozzá. Szerencsére másnap már jöhetett haza egy jó nagy gipszel a karján ami bizony hetekig rajta lesz.. Hirtelen azt se tudtam sírjak-e vagy nevessek... én nem emelhetek a műtét miatt feküdnöm kéne, kímélő életmódot folytatni ehhez képest minden rám szakadt mivel ő még a picit se tudja megfogni........... nagyon nem egyszerű időszak elé nézünk úgy érzem...
De, hogy jöjjön egy kis lélekmelengető őket még szombaton hazaérkezésünk másnapján fotóztam. Dóri itt 6 napos.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...