2012. október 21., vasárnap

Finish-ben

Várakozás

Lassan itt az idő, már nagyon várjuk, hogy Dóri kibújjon. Kíváncsi vagyok mikor dönt úgy, hogy elindul. Bár ha a nővérére hasonlít ráhúz még egy hetet azt tuti. Én már egyre nehezebben bírom mivel iszonyatosan nehéz és nagy lett a pocakom. Nem is csoda hisz az utolsó 38. heti ultrahangon 4100g-ra becsülték... Remélem túl becsülték.. kicsit félek milyen lesz a szülés.. vicces mert az elsőnél a kíváncsiság érzésén kívül más nem kerített hatalmában.. de most így az első után, főleg, hogy nehéz szülés volt hát bizony vegyes érzelmekkel nézek elébe :) Mondogatom is mennyivel jobb a tudatlanság mámorában lenni :D

Holnapra vagyok kiírva de még szeretném ha bent maradna mivel az orvosunk majd csak este lesz elérhető egy utazás miatt... igyekszek nem gondolni rá mi van ha mégse várja meg... muszáj, egy hetet már kibírt akkor már ezt a pár órát is ki kell.

Délelőtt a Kistarcsai kórházban voltam ctg-n. Érdekes volt.. a gép se volt az igazi amire rá raktak, nehezen volt megtalálható a szívhang is.. még jó, hogy folyamatosan mocorgott különben már aggódtam volna.. a fájás görbém is érdekesen alakult... igazából eseménytelen volt néha pici dombot rajzolt de ennyi aztán mikor  Dóri a lábával kinyomta én meg igyekeztem a hasamon tartani egyből kilengett a görbe és igen csak magas értékeket produkált.. most akkor hogy is van? Eddig nem volt jól rajta? Vagy ez most mi.... általában az alsó értékeket kaparásztam de most hirtelen a felsőket.. aztán persze vége is lett. A végén aláírásra várva mint kiderült még egy vizsgálat is hátra van. Az ügyeletes dr. nő mondta elkezdtem tágulni (nem sokkal, Nonóval így még egy hetet simán elvoltam) majd vigyorogva mondta nem hiszi, hogy még napokig húzom szerinte mindjárt meglesz, nem fogja megvárni az orvost... na persze gondoltam :D 

Úgy, hogy most így vagyunk.. fura érzésem van lent de messze nem olyan mint amilyen Nonóval volt... ráadásul összefüggő szóval jóslófájásnak sem nevezhető mivel folyamatosan van.. 
Majd kiderül mi lesz. Mindenesetre én készen állok :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...