2011. július 4., hétfő

Hogy miért van mostanában kevés bejegyzés?....

Ennek oka: Nonóka

Na de, hogy magyarázzam is az iménti kijelentésemet hoztam egy kis képes bemutatót mi is történik ha egész véletlenül a gép elé ülök.

1. Ahogy észreveszi ezt Nonó mi a szándékom máris jön és szigorúan mutatja:
- Anya látom ám mit csinálsz


2. Majd persze bármilyen kicsi is a hely furakodik, hogy közelebbről szemlélje tettemet
- Úgy is megnézem mit csinálsz! Előttem nincsen akadály :)


3. Na lássuk csak miket böngészel te itten!
- Aha tudtam már megint a tanya oldal van nyitva


4. Nézzük csak már megint miről is diskuráltok a többiekkel..
- Aha tudtam már megint rólam írsz


4. Aztán a helyemre pályázva csak furakodik tovább
- Na menj odébb most én jövök


5. És persze megint ő nyert és a gép is az "övé lett".
- Na mindjárt megírom én az igazat mert te csak összevissza írogatsz!


Ebből is látszik bizony mozgalmas napokat élünk de azért igyekszek ide is sűrűbben jönni!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...