2011. július 7., csütörtök

Egy újabb játékos óra Lizával

A csipogós játék

Napi "rutinunk" része, hogy jó időben délelőtt és délután ha még vagy már nem tűz a fűre a nap, mindig kiülünk és Nonóka a fűben szabadon mászkál-hat. Ilyenkor termé-szetesen Liza is mindig ott ser-tepertél körülöttünk érdeklődve figyelve, hogy kis gazdija épp mit derít fel. Míg Nonó a kerti lámpát tanulmányozta addig Lizával játszottam a sípolós kis játékát 
dobálva. Nonó a lámpát ott hagyva ült és élvezettel bámulta. Tudni kell Liza a játékát max hosszas kergetőzés árán adja nekem oda bár azért oda jön és meglobogtatja előttem, hogy aztán futva szerezzem meg tőle. Így egy idő után feladtam ő meg elvonult odébb a játékát rágni. Nonó se volt rest és gyorsan odament. Liza meg játszóra hívó pozícióját felvéve, játékra kérte fel a csöppséget. Eszében sem volt elrohanni sőt hagyta, hogy Nonó a játékát is megszerezze. Nonó örömködött nagyokat mikor a kis csipogós játék a kezében volt.

Nézte majd Liza felé nyújtotta sőt ha Liza közelített még elé is dobta. Liza olyankor felvette , rágta majd újra letette. És ez ment folyamatosan én meg csak lestem. Aztán volt, hogy Liza kicsit odébb andalgott olyankor Nonó tepert utána és hívta vissza játékra. Aztán mikor már unalmas volt a csipogós felfedező útra indultak. Vicces látvány volt ahogy egymás után araszoltak. Hol Nonó nézte kíváncsian Liza vajon mit talált, aztán meg fordítva. Így volt ez mikor Nonó a muskátli lehulló szirmát vette tanulmányozásba. Liza meg csak állt mi lehet az, bízva benne, hogy valami finom falat. 
Nonó először megmutatta neki jól a homlokába nyomva :D :D aztán hagyta, hogy Liza elvegye és megegye. Bár ebünk tuti nem erre számított de azért befalta. A nagy játék után mindketten elvonultak és egy jó nagyot aludtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...