2011. június 17., péntek

Huggies reklámforgatás

Reflektorfényben

Pihenő apával az öltözőben
Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer mi is részt veszünk egy ilyen eseményen. Az egész a Manó Fotó fotózása után kb. egy hónappal kezdődött, mikor is felhívtak minket onnan, hogy van egy reklám ügynökség akikkel kapcsolatban vannak és épp babákat keresnek egy Izraeli Huggies reklámfilmhez, mit szólnánk ha a képet továbbítanák.. Mi igent mondtunk. Két napra rá máris hívtak minket az Art Models ügynökségtől, hogy megnéznék Noémit... Ezután még kétszer kellett válogatásra mennünk. Nonó előtt le a kalappal mert nagyon jól viselte az összeset de főleg az utolsót. Egyáltalán nem zavarta, hogy idegen kézben van. Mosolygott és mindvégig nyugodtan viselkedett. Két reklámfilmet forgattak nálunk ebből az elsőnél tartalékok voltunk viszont a másodiknál már mi szerepeltünk. A forgatásra 17.-én került sor. Izgultam hisz korán kellett kelnünk mármint Nonó alvásidejéhez képest. Ahogy megérkeztünk a mogyoródi stúdióba, kisasszony az öltözőjét megkapva máris álomra szenderült. A forgatást így egy másik kislánnyal kezdték de ő nem igazán szimpatizált a dologgal, így ahogy Nonó felébredt mi következtünk. A stáb java izraeli volt ha jól láttam :D. Mindenki nagyon kedves volt velünk. Noémi mellett egész végig ott volt egy szórakoztató mester :) Bár ugyan nem értette miket mond de nagyon tetszett neki ahogy egész nap őt szórakoztatja. A kezdés nem tetszett neki mivel nem látott se engem se az apját, bár én gondoltam ez nem lesz így jó de hát ők tudják.. 10 perc múlva már én is ott ültem a szőnyeg szélén. És bizony a Nusikája is szerepel hiszen ő volt a kezdetekkor a motiváció :)) Volt pár jelenet és bár olykor, megálljt kiáltott de azért le a kalappal előtte mert derekasan tűrte a dolgokat és mindvégig nagyon ügyes volt. Szünetekbe hol kamerát szereltünk, díszletet fedeztük fel vagy épp a stábtagokkal ismerkedtünk. Ahogy elnéztem jó pár emberke szívébe belopta magát. :) A hosszú nap után persze ugyan úgy pörgött itthon is :) Nagyon kíváncsiak vagyunk az eredményre de még egy kicsit várnunk kell rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...