2012. november 21., szerda

Lencsevégre

Kattintások

Mennyit álmodoztam róla, hogy végre lesz egy babám akit kedvemre fotózhatok majd... aha meg ahogy én azt elképzelem... rájöttem saját gyereket ezerszer nehezebb fotózni pláne ha kisbaba... hisz két helyen nem tudok lenni ugyebár. Nehéz. PEdig annyi tervem volt de ahogy elnézem minden tolódik... Nonót már feladtam őt már képtelenség lefotózni. Amint meglátja a gépet rám kiabál: ANYA ne fotózz!!! - ennyit erről. A végén még szégyenszemre fotóshoz kell mennünk ha azt akarom legyen róluk fénykép :)
Azt még nem is meséltem még nyár végén elkezdtem horgolni is. Muszáj mert szeretnék kellékeket de hát azt ki győzné pénztárcával ugyebár.... Vicces mert a sapit amit csináltam alig ment rá a fejére :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...