2011. december 14., szerda

Téli fagyi

Mert nekem is jár egy kis nasi :)


Apa elment reggel anya szerint boltba... nem értettem hova tűnt így egyfolytában hívtam. Most ez a kedvenc szavam, hogy Apa :) egész nap ezt hajtogatom mert látom Apa olvadozik tőle és azt teszi amit szeretnék :) Aztán végre megjelent az ajtóba és én boldogan szaladtam elébe. Egy fehér szatyor volt nála de mosolygott miközben azt mondta na mit hoztam az én babámnak. Ismerős volt amit adott mintha már láttam/ettem volna ilyet. 
Egy ideig forgattam aztán anya jött és beleharapott.. naaaa hogy is képzeli ezt úgy, hogy gyorsan neki is álltam falni nehogy a végén megegye előlem. Nagyon finom volt csak hamar elfogyott.. Néztem is utána apura de anyu mondta ne udvarolj ez csak kivételes alkalom volt. Ezt nem értettem de biztos, hogy az én apukámtól fogok még kapni ilyet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...