2011. december 7., szerda

Mit rejt a kis csizma

Hohó itt járt a télapó!


Reggel felébredtünk és egyből feltűnt valami nem olyan mint ahogy lenni szokott. Megvan a sarok ahol apa mindig olyan jó meleget csinál. Ott a csizmám is már el is felejtettem, hogy este oda raktuk. Nem is értettem minek, így mindig vissza akartam vinni a helyére ahová rakni szoktuk anya meg csak nevetett én meg néztem értetlenül és csak mondtam:- otty otty van a helye és nem itt. Mit nem lehetett ezen nem érteni. De most reggel nagyon más valami.. Anya mutogat:- menj kicsim nézd meg.. nézem én de mi van a csizmámba. A legelső amit megfogok egy kis valami. Apa nevet:- na apja lánya. Kiderült valami finomságért nyúltam egyből :) Kaptam sok szép mindent. Kedvencem a karikás játék lett. Aztán átmentünk mamáékhoz bár ott nem volt csizmám de az ablak tele volt mindenfélével :) Nagyon szuper fa építőkockát kaptam. Annyira jó móka vele a macskát dobálni, nem is értem anya miért nevet és egyáltalán miért szedi össze mikor én azt olyan nagy munkával dobáltam szét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...