2011. augusztus 5., péntek

Hurrá Nyaralunk!

Zalakaros

1.nap

Végre eljött a várva várt nap mikor kicsiny családunkat felpakoltuk és Zalakaros tűztük ki úticélul. Nagy szerencsénkre a napok borongós ideje tova szállt és még a nap is kikandikált. Mivel nem siettünk sokat gyönyörködtünk a tájba lefelé menet. Mi mindig szeretünk meg megállni és felfedezni. Pihenő gyanánt Siófokon megálltunk, hogy az idén végre először megcsodálhassuk a Balatont. Sajnos a szél eléggé fújdogált de ez a gyerekek kedvét nem szegte semmiben.
Élvezettel fedezték fel a part rejtett kincseit. Nonó tesójához hasonlóan folyton köveket és faágakat gyűjtögetett :) Aztán egy kis ebéd után utunkat tovább folytattuk.
Végre megérkeztünk a szállodánkba. Idén szakítottunk a hagyományokkal ugyanis mi általában az apartmanos szállást részesítjük előnybe de úgy gondoltuk egy kis kényeztetés jár nekünk is. Választásunk Hotel Freya-ra esett ami igen csak jó választásnak bizonyult. A szállás remek volt. Nonó is elég hamar belakta. A bőséges vacsora után felderítettük Zalakarost. Estére gondoltuk majd hulla fáradtan beájulnak az ágyba. Marci így is tett, de Nonó annyira odáig volt attól, hogy az ő ágya Marcié mellett van, hogy vagy fél órát ott örömködött. Lefeküdt majd két percenként felpattant vigyorogva mutatva hol alszik az ő kis tesója :) Végül őt is elnyomta az álom.

2. nap

Reggel Nonó ugyan olyan lelkesedéssel kelt mint amilyennel lefeküdt. Még mindig nem tudott betelni Marcival :))) Reggeli nagyon finom volt. Nonó is mint a nagyok csipegetett mindenféle finomságot. Így szerencsére semmi gond nem volt egy evésnél sem.
Bár az idő nem volt annyira meleg de a napocska lelkesen sütötte a tájat így hát irány fel a cuccokért és a titkos föld alatti átjárón beosontunk a hotellal szemközti fürdőbe. Elején bent úszkáltunk csak, de aztán kintre is kimerészkedtünk. Gyerekeknek nagyon tetszett főleg a legkisebbnek. Aztán a bőséges vacsora után kocsiba szálltunk és Keszthelyre látogattunk. Ott sétáltunk egy nagyot a lemenő nap fényében. Izgalmas volt mert míg átértünk Keszthelyre rengeteg őzikét láttunk az út melletti erdős - mezős részeken. Este megint mindenki kidőlt nem kellett altatni már senkit sem.

3. nap

Mivel az idő még mindig nekünk kedvezett gondoltunk egyet és reggeli után ismét Keszthelyre indultunk. Ott a kikötőbe mentünk majd a kis gőzőssel hajókázva kezdtük szelni a balatoni habokat. A gyerekeknek nagyon tetszett, sőt Marciból pár perc erejéig még hajós kapitány is lett. Ennek az alkalomnak tiszteletére még egy díszes oklevelet is kapott. Miután kikötöttünk Zalakarosra vissza siettünk. Majd
fürdőruhába
bújva a titkos átjárón ismét a fürdőbe osontunk. Most a kinti részt fedeztük fel. Marci non-stop csúszdázott, Nonóka meg a gyerek pancsolóval ismerkedett. Vacsora után mivel már úgy is rég voltunk Keszthelyen újra nekiindultunk ahol egy kirakodó vásárba csöppentünk.

4. nap

Sajnos rövidke nyaralásunk végére értünk. Bőrönd összerak, kulcs lead, kocsiba bepattan és irány haza. Keszthelyen egy rövid kastélykerti sétára azért még megálltunk hisz úgy nem mehetünk el, hogy ne lássuk. Bár az idő közbe szólt mivel velünk együtt szomorkodott így még könnyeit is hullajtani kezdte. Nagyon mászkálni se tudtunk és szomorúan haza indultunk.
Hazafelé a Balaton másik oldalát  céloztuk meg  így Tihanyba egy rövidke séta erejéig még megálltunk. Majd búcsút intettünk a Balatonnak és hazáig meg sem álltunk. Ez a négy nap nagyon remek volt. A szálloda is szuper úgy, hogy biztos vagyok benne ide még ellátogatunk majd!