2010. október 21., csütörtök

Kezdetek II.rész

Születés és az első két hónap

"Még emlékszem az első tétova mozdulatodra. Fáradtak voltunk mind a ketten, mert megszülni és megszületni egyaránt nehéz. De te megengedted, hogy elszakadjak testedtől, magadhoz öleltél, hogy érezzelek. Mohón kerestem az életerőt, melyet nekem tartogattál, hiszen már kilenc hónapon keresztül erre készülődtünk. Jó volt hallgatni szíved dobogását, jó volt a nagy munka után csendesen megpihenni ölelő karodban. Tudom, sokszor Te is fáradt voltál, néha majdnem feladtad, de az én létezésem erőt adott. Akkor is a legszebb voltál, ha te nem így érezted, mert olyat adtál Nekem, amit soha senkitől nem kaphattam volna. Testedből tápláltál szíved minden melegével."

pár percesen

Kis Manócska 2010.08.12-én 18:05-kor látta meg a napvilágot. 57 cm és 3980 grammos "kis" csodát tarthattam végre a kezembe. Szinte leírhatatlan az az érzés ami hatalmába kerített mikor a mellkasomra rakták. Amennyire féltem a kórházban töltött napoktól annyival kellemeset csalódtam. Igaz csak két és fél napot töltöttünk bent (bőven elég is volt :D). Noémi már az első éjszakán megmutatta, hogy jó kislány ugyanis éjféltől reggel fél 6-ig aludt. ÉS anyuci ahelyett, hogy kipihente volna fáradalmait órákon át gyönyörködött az alvó tündérkében. 



1 naposan


Szerencsére bent a kórházba minden rendben volt leszámítva, hogy sajnos egyfolytában fogytunk. Hiába a sok szopi a tejcsi valahogy nem nagyon akart megindulni... másfél hét alatt lefogytunk 3620-ra így a szopik mellett elkezdtünk tápszert is adni neki. Ez a felállás a mai napig is tart. Azóta szépen gyarapodtunk a két hós kontrolon 5140gr és 58 cm voltunk.
Nagyon jó természete van szerencsére ritkán nyűgös. Az éjszakák már az elejétől fogva jól teltek. Általában 9-10-től aludt 3-ig aztán egy hónaposan már 4-ig. Most két hónaposan meg már 6-ig is elalszunk. Ami hihetetlen számomra, hogy már pár naposan elkezdett mosolyogni álmában:


5 naposan

4 naposan teljesen ráfókuszált az emberre. Két hetesen meg már követett minket a tekintetével. 3 hetesen eresztette el az első mosolyt nekem, az élmény fantasztikus volt.. Onnantól fogva ha sokáig beszéltem hozzá általában egy nagy mosolyt kaptam cserébe érte. 5 hetesen már apucit is kitüntette a mosolyával rá másfél hétre meg már szinte mindenkit. Azóta is vigyorog egész nap. Szeptember végén fogta meg és rázta először a lelógós játékát ami csörgött. Hogy véletlenül akadta a kezébe kitudja... de október elejétől fogva folyamatosan kapaszkodott és rázta ugyan ezt. Most már a hangját is kezdi próbálgatni. Olykor ha egy kicsit hangosabbra sikeredik még saját magán is meglepődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...