2012. július 16., hétfő

Nyaralás

Zalakaroson

És igen végre itt a várva várt VAKÁCIÓ :) Választásunk most is a tavalyi helyre Zalakarosra esett. Már csak a szálloda miatt is. Nagyon családbarát na meg árbarát :) Szerencsére az idő is nekünk kedvezett ami miatt igen csak izgultunk.

Első nap egyből felderítettük a strandot és örömmel vettük észre, hogy újítottak rajta és a kicsiknek és kicsit nagyobbaknak egy kis paradicsomot hoztak létre. Több csúszda, mindenféle spriccelő stb. Nagyon szuper volt. Nonót ki se lehetett onnan rángatni. Igaz a csúszdáknál kicsit bátortalan volt de aztán abba is igen csak belejött :) Sőőt mint a nagyok most már karúszóba nyomul :)

Este nem mentünk sehová hanem sétáltunk egy nagyot. Megnéztük a teret ahol még mindig csobogott a kis szökőkút. Felderítettük a játszótereket ahol nagyon szupi játékok voltak.

Második nap mivel az idő nem épp fürdésre volt alkalmas úgy döntöttünk, hogy hajókázni megyünk. Igaz kalandosra sikerül mert sikeresen defektet kaptunk :S Szerencsére orvosolni tudtuk a hibát de azért nem hiányzott. Keszthelyen a kikötőbe pont elcsíptünk a hajó indulását. Ráadásul azzal mentünk amivel tavaly így sikerült egy első ilyen volt ilyen lett képet is készítenem:

Hihetetlen mennyit nőtt és változott azóta :)

Nagyon élvezte a hajókázást. Ugye tavaly nem kötötte le de most folyamatosan ott ült a korlátnál és kiabált, hogy épp mit látunk. :) Hajókázás után ellátogattunk az én kedvenc helyemre ami soha ki nem maradhat. Bizony a kastély kertjébe :) Igaz a végén már kicsit szemerkélt az eső de azért be tudtuk járni sőt Nonó legnagyobb örömére még pacit is láttunk :) Ennél is haladunk mert nagyon szereti őket de még egyelőre csak tisztes távolságból de most végre én legalább megtudtam simizni, hogy közbe őt is fogtam :)

Este vacsora után megint felderítettünk. Elindultunk gyalog a kilátó felé de csak félútig jutottunk mivel kicsit messze volt :)))) Gyerkőcök persze nagyon élvezték a felfelé vezető utat :)
Harmadik nap nagyon jó időre ébredtünk. Így ezt kihasználva egész nap fürödtünk :)

Este meg irány megnéztük a kis balatont :) Bizony ilyenkor is sok féle állatot lehet látni aminek a gyerekek kimondottan örültek :)
Sajnos jó gyorsan eljött a negyedik nap a hazamenetelé :(

Nem csak mi voltunk szomorúak de bánatunkra az idő is igen csak velünk szomorkodott. Főleg, hogy úgy volt, Zozóékat Lellén ugye meglátogatjuk és még egy jó nagyot fürdünk. Hát a második fele sajnos nem jött össze mivel már szélviharba érkeztünk és az eső is bezavart minket a házba. Késő délután indultunk tovább. Az eső elállt a nap kisütött így siófokon még sétáltunk egy nagyot :) Így készülhetett egy újabb ilyen volt ilyen lett fotó :)

Nonó a balatontól búcsúzik:

Reméljük jövőre újra eljutunk és akkor már ötösben :)))