2012. január 10., kedd

Végre esett a hó!!




Az első Szánkózás


Reggel félkómásan (ugyanis mostanában az éjszakáink nem túl pihentetőek) másztunk le az emeletről... Mint ahogy minden reggel babó felöltöztet majd anyuka próbál életet lehelni magába a fürdőbe.. 
Kicsi lány beszalad és kiabál hohohoho.. anyuka nem érti (pedig mit nem lehet ezen érteni), gondoltam a fát kell bekapcsolni ugyanis kötelező, hogy menjen az égő különben hiszti  van :) mondtam neki mindjárt mindjárt.. de ő csak mutogat és mondja hohoho.. na itt már gyanús lett de még mindig nem arra gondoltam amit valójában jelent.. - jól van megyek már mondtam erre Nonó kirohan és a konyhába toporog izgatottan és mutat az ablakra amin bár még le van húzva a nádroló de a rések közt igen csak fehéren virít valami.. és akkor leesett... hát HÓÓÓ hisz mi mást is jelenthetne.

 Egyből elöntött a büszkeség, hogy kicsi lányom már így tudja, hogy mutatja és mondja, másrészt meg az öröm, hogy végre fehérlik kint valami. Kicsit féltem, hogy a végén a szánkó fel sem lesz avatva az idén.
Még a reggelit készítettem Nonó a kis székén ülve teljesen rátapadt a teraszajtóra, nagyon boldog volt. Gyorsan megreggeliztünk majd apucit ébresztgettük aki szegény csupán három órája tért haza a munkából, hogy hol a szánkó illetve van-e kedve velünk tartani az első csúszásra, - Naná mondta és már kelt is ki az ágyból. Üröm az örömbe, hogy hiába öltöztünk gyorsan a hó már nem esett és igencsak olvadásba kezdett. De mi akkor is kint a latyakba és félig már sárba húztuk a szánkót rajta a pici lánnyal :) Csúsztunk is egyet de Nonónak nem jött be annyira így aztán haza sétáltunk kicsit szomorkásan bízván abba, hogy legközelebb majd jobban tetszik neki, na meg, hogy egyáltalán legyen legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...